Προς αποκατάσταση της αλήθειας

Απόψεις Δελτία τύπου Ενημέρωση Νέα

Θα θέλαμε με την ανάρτησή μας αυτή να διευκρινίσουμε τα εξής:

1) Οι πρώτοι που ξεκίνησαν τη διαδικασία των αναρτήσεων στο διαδίκτυο με ακριβοπληρωμένα βίντεο και χορηγούμενες διαφημίσεις, ήταν ο συνδυασμός του κυρίου Σουλιώτη  και οι συνεργάτες του, με σκοπό να δημιουργηθεί η μαγική εικόνα ότι ζούμε σε μια πόλη Πρότυπο.

Εμείς, θέλοντας να αποκαταστήσουμε την αλήθεια, προχωρήσαμε στη διαδικασία των δικών μας αναρτήσεων, που βασίστηκαν στην πραγματική εικόνα που παρουσιάζει η περιοχή μας.Προφανώς η κριτική μας ενόχλησε…

2) Οι φωτογραφίες και τα βίντεο που αναρτήθηκαν από εμάς, είναι όλα πρόσφατα και αληθή.Προκαλούμε όσους μας αμφισβητούν να επισκεφτούν τα συγκεκριμένα σημεία, ώστε να σχηματίσουν ιδία άποψη.Θα προτείναμε η επίσκεψη να μην γίνει νυχτερινή ώρα, γιατί δεν εγγυόμαστε την ύπαρξη επαρκούς φωτισμού.

3) Ο κύριος Σουλιώτης και οι άμεσοι συνεργάτες του, σε όλα τα ΜΜΕ, κάνουν λόγω για Δήμο Πρότυπο.Άρα, η έκφραση «Δήμος Πρότυπο» δεν υπονοεί ότι όλα είναι τέλεια;;;

4) Αναφορικά με την ανάπλαση, είναι αναγκαίο να αποσαφηνιστεί ότι το παγκόσμιο βραβείο αφορούσε αρχιτεκτονικό διαγωνισμό, όπου βραβεύτηκε ο αρχιτέκτονας για τα σχέδιά του και όχι ο Δήμος για την υλοποίηση και λειτουργικότητα του έργου.

Εμείς, δεν αμφισβητούμε την αναγκαιότητα της ανάπλασης, ούτε θεωρούμε ότι η πρότερη εικόνα ήταν καλύτερη, γιατί δεν είμαστε μηδενιστές. Ωστόσο, οφείλουμε να παρατηρήσουμε ότι η ανάπλαση λόγω της μη ύπαρξης μελέτης για μακροχρόνια πρόβλεψη αναγκών, έχει δημιουργήσει νέα προβλήματα στα οποία θα καλούμαστε συνεχώς να δίνουμε λύσεις (κακοτεχνίες,διαρκής και κοστοβόρα συντήρηση λόγω μη αντοχής στο χρόνο, ολισθηρά πλακάκια κ.λ.π.).

Εάν δε,γίνει πράξη η αρχική δέσμευση του κυρίου Μπακογιάννη για παροχή φυσικού αερίου στην πόλη, θα απαιτηθεί νέο ξήλωμα των κεντρικών οδών του κέντρου,  με ο,τι αυτό συνεπάγεται.

Αντί επιλόγου, είμαστε αναγκασμένοι να τονίσουμε ότι η όλη δραστηριότητά μας στα social media, δεν είναι προϊόν γκρίζας διαφήμισης, γιατί όλα όσα αναφέρουμε είναι απολύτως πραγματικά. Ούτως ή άλλως, οι αρχές και οι ηθικές αξίες που διέπουν τον συνδυασμό μας, δεν επιτρέπουν να χρησιμοποιούμε αδόκιμα μέσα όπως η γκρίζα διαφήμιση, γιατί πολύ απλά εμείς δεν είμαστε πολιτικά αμοραλιστές.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *